Hopphäst...


Det verkar som att hon kommer bli en hopphäst... Jag pratar om Silvia såklart. Idag var vi åter i ridhus och löshoppade och hon var så duktig! Jag blir lika impad av henne varje gång när hon går in i transporten utan att blinka, står där som ett ljus och löshoppar som att hon aldrig gjort annat! Och hon är riktigt fin över hindren...

Men hon har en ganska bra trav också så jag har lite hopp kvar om att hon kommer bli en dressyrhäst till slut ändå. Men lite hoppning kommer jag nog få lov att väva in i träningen senare... Jag får väl byta gren annars då och bli hoppryttare istället!






Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tycker du ska sadla om och bli hoppryttare HI HI. Jag tror Silvia kommer bli bra på både och hon har så mysig "personlighet".

2009-01-15 @ 10:12:58
URL: http://lillymia.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0