Helgen i skogen...

Då var man tillbaka till verkligheten då! Vardag och skolstart idag! Men nu är det endast EN termin kvar på min utbildning som jag hoppas hinna klart innan det är dags för "nedsläpp"! =)

Har haft en underbar helg ute i en "stuga" i skogen med trevligt sällskap, god mat, tyvärr en hel del regn (även om vi faktiskt fick kanonväder sista dagen), fiske mm.

Några bilder:

Boendet!

"Stugan"


Utsikten från vårat sovrumsfönster...


En del av sjön vi fiskade i, sedd från gården.

MAT!!

Bland annat supergod Västerbottenpaj...


... kräftor...


...surströmming och nubbe (vilket jag tackade nej til).

Fiske!
 
Till och med jag fick fisk i de fina fiskevattnen! Här med en fin aborre!


Hunden Buster var riktigt nöjd när han fick bära matte Åsas gädda upp till stugan!

Stallet


Självklart fick vi även lov att åka och hälsa på stjärnan Jajje! (Hans tränare Åsa var en i sällskapet i stugan)


Stallkatten Muffins.


Trollpär gör sig så bra på bild så jag fick lov att knäppa på honom också!
(Här kan ni se en ännu bättre bild på honom som jag tog i vintras)

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh, vilken myshelg ni ser ut att ha haft :)



Kram

2009-08-24 @ 19:57:12
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: MondayGirl

Tack för tipset, men det har inte så mycket att göra med själva betalningen eller priset, det bara råkar sammanfalla.

Jag går och funderar på att sluta blogg lite då och då, men just när jag får räkningen tänker jag att jag borde sluta omedelbart om jag ändå ska sluta, innan jag betalar igen liksom =)

Ni verkar haft det mysigt, hoppas allt är bra med dig annars också!

KRAM

2009-08-24 @ 21:45:47
URL: http://mondaygirl.se
Postat av: vicky

Trollpär! En sån skulle man ha haft!

2009-08-26 @ 19:52:05
Postat av: Jessica

Emma: Ja, det var riktigt mysigt! Är skönt att åka iväg sådär ut i skogen ibland! =) Kram



P: Allt är bra! =) Och det var verkligen en mysig helg! =) Kram



Vicky: Ja, visst är han härlig!! =)

2009-08-26 @ 21:46:00

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0