Regina till salu!

Idag blev det ingen ridtur för mig på Regina. Istället hade ägaren en ridsugen vän på besök som fick rida Regina. Jag red istället på Reggie! Inte helt fel det heller, hon är riktigt trevlig lilla Reggie! Regina var riktigt snäll och duktig med sin nya ryttare och även om hon inte är den lättaste hästen att rida så gick ridturen bra! Hennes ryttare blev nog till och med lite kär i henne! Hehe, kan förstå henne! Kommer ihåg första gången jag satt på henne och blev helt SÅLD!

Det börjar kännas lite jobbigt att jag kommer få lov att skiljas från Regina inom en snar framtid... Men jag måste vara realist och förstå att ha bebis, unghäst och en häst i full kondition nog inte kommer att fungera. Därför kommer det bli bebis och unghäst som får stå kvar på listan (haha, kan ju inte direkt välja bort bebis! vill såklart inte det heller). =) Tyvärr betyder det att en ny ryttare eftersöks till Regina så om ni vet någon som är intresserad av att köpa en fin häst så finns det en här!! Bara att höra av sig!! (Lämna en kommentar med kontaktuppgifter, jag godkänner den inte då utan hör av mig till personen i fråga!) =)

För er nytillkomna kan jag informera om att Regina är ett 8-årigt sto efter Regazzoni (Rubinstein) - Gibraltar (Hurricane xx). Hon är grundutbildad i dressyr och även något hoppad. Som sagt, det är bara att lämna kontaktuppgifter om ni vill veta mer!! =)


Foto: Stina Ahlenius

Kommentarer
Postat av: Maria

Kul att du red Reggie! & att du tyckte att hon var lite trevlig att sitta på :)

2009-08-04 @ 20:30:39
URL: http://lillymia.blogg.se/
Postat av: Bitte

Åhhh....Underbara Regina. Drömmen vore att man kunde vara minst lika duktig som dig och att det fanns pengar. Skulle köpa henne rakt av då ifall hon även trivdes med mig. Är en hemsk tanke att se dig utan Regina. Men förstår så väl ändå och man kan inte hinna med allt med en liten bebis som behöver sin mamma och pappa. Du har ju i alla fall en till underbar fin häst och ska bli roligt att följa med dig här inne och se hur utvecklingen går. Du har gjort ett otroligt fantastiskt jobb med Regina och hon är så otroligt underbar.

2009-08-04 @ 20:57:49
Postat av: Marit

Tråkigt att du ska skiljas från Regina nu när ni verkar ha kommit en sån bra bit på väg! Men det är ju smart att vara realistisk och det blir ju perfekt att ha unghäst och bebis samtidigt, för en unghäst mår ju bara bra av lite extra vila ifall man inte hinner det man tänkt:) Kram kram

2009-08-04 @ 22:29:45
URL: http://dressyrwelsh.zoomin.se
Postat av: vicky

Bra val:)Sen på fredag, då börjar unghäst träningen! Sara är informerad!

2009-08-05 @ 20:18:31
Postat av: Aramis

Hoppas ni hittar en trevlig och bra ägare till pållen :) Kram kram

2009-08-06 @ 00:16:42
URL: http://aramise.bloggagratis.se
Postat av: Jessica

Maria: Hon är så himla behändig på något vis! =) Jättefin är hon!



Bitte: Som vanligt är du bara så underbart snäll! Tack!



Marit: Jo, det känns lite som att det är nu det roliga börjar med henne! Men jag är ändå glad över bebis och Silvia och så får jag hoppas att Regina får det bra hos någon annan ryttare! Kram



Vicky: Hehe, börjar bli dags nu! Har packat bilen med sadel och träns! Syns i morgon!



Aramis: Det hoppas jag med! Om en ny ägare dyker upp som allting känns riktigt bra med så blir ju överlåtandet så mycket lättare! Kram

2009-08-06 @ 10:52:24

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0