Morgonpass i stallet...

I dag gick hagutsläppet betydligt bättre än igår! Alla verkade ha blivit vänner och efter att de lugnt och sansat hälsat på varandra ställde de sig och betade! Precis som jag vill ha det, skönt! Haha, ibland är man en riktigt hönsmamma men man är ju rädd om de "små" liven! =)

Jag och Regina kom iväg på våran runda i morse och det gick bra!! Haha, tror att jag hann få lite ridabstinens pga av den extra dagen vila. Hur ska det här gå framöver??? Det kanke kommer löpsedlar så småningom där det står: "Kvinna födde barn på ridturen!", haha!!

Dagen började med spöregn men nu skiner solen ute! Härligt!!



Här red jag idag! =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, hoppas på en sån löpsedel! :) Känns dessvärre som att det kommer bli en del födslar i bilar/ambulanser nu med tanke på BBs planer. Det är väl bara att gilla läget för oss.

Ja visst är det mysigt med sparkarna. Jag tyckte nästan att det var först då det blev verkligt. Min är vildare än vildast, helst nattetid men på någon konstigt sätt så gör det ju inget :) Vilken vecka är du i nu?

Ska verkligen ta tag i hästeriet när jag känner mig redo!

Kram kram.

2009-08-13 @ 10:39:52
URL: http://sofialiv.blogspot.com
Postat av: Emma

Tack för din åsikt! :) Vi får se hur vi gör, är lite kluven ;)

Skönt att det var lugnt i hagen. Du ska bara veta hur ridsugen jag är nu- huuh! Rekomenderar inte att föda barnet till häst- hihi! Det vore väl nå't att komma ridandes upp till BB när det är dags- fniss!



Kram kram

2009-08-13 @ 11:36:04
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Aramis

Ha ha :) Det kan väl inte vara så dumt - bara hoppa av på en stig i skogen :) Så vacker ni har det! Kram kram

2009-08-13 @ 13:58:48
URL: http://aramise.bloggagratis.se
Postat av: Sara

Tack för mat tipset.



Jag hoppas inte på en sån löpsedel. ;) Hur känns det att få lov att föda i Falun föresten?



Ska vi ta vår lilla "trip-till-konstiga-affärer-dag" någon dag nästa vecka?



Kram

2009-08-13 @ 16:33:21
URL: http://stickis.blogg.se/
Postat av: Natalja

Hi hi, nä det får vi inte hoppas... att du föder barn under ridturen : )



Vilken härlig stig. Den ser supermjuk ut!

Kram kram

2009-08-13 @ 21:52:09
URL: http://latin.bloggagratis.se/
Postat av: Anna Nämd

Jessica! Du kan nog rida ett tag till! Bara du håller dig kvar på hästryggen ;), men om det börjar kännas konstigt när du hoppar av, svårt att gå första stegen, sluta då, för då har det börjat mjukna i fogarna i bäckenet...vet lite om det där..hi hi. Kram A

2009-08-13 @ 22:26:47
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/
Postat av: Jessica

Sofia: Ja, kan ju hända att det blir i bilen nu, hua! Som tur är har vi "bara" 9 mil att åka. Värre för dem som har nästan 30!! (Svarade på din blogg!) =) Kram



Emma: Förstår att du är ridsugen! Men det närmar sig!! Tänk vilka mysiga turer ni kommer få i höst, du och Amirette! =) Kram



Aramis: Eller så ska jag helt undvika det där med barnafödande i skogen... =)



Skog, skog, skog! Hihi! Men det är faktiskt fint här! Kan spana efter svamp och bär på ridturerna - perfekt! Kram



Sara: Varsågod! Svar är redan avlagt! ; ) Kram



Natalja: Nä, får hoppas att jag slipper det! Kanonunderlag! Sandvägar överallt! Kram



Anna: Ja då, jag lovar att sluta i tid! håller fingrarna korsade =D Kram

2009-08-14 @ 18:52:26

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0