En mysig uteritt!

Nu när Regina sköter sig så bra i skogen så börjar jag uppskatta våra uteritter tillsammans mer och mer! Jag har fått en del kommentarer när jag visat bilder från våra uteritter att det är så fint och jag kan bara hålla med! Ridvägarna här är helt fantastiska! Det är sandvägar överallt = perfekt underlag. Sedan är det bara att välja runda efter humör: backar, plant, korta rundor och låååånga rundor, allt finns! Möjlighet till hästbad där det är långgrunt är också ett trevligt alternativ! Sen var det ju det här med ridbana... Det enda lilla minuset... Men faktiskt så har det fungerat ganska bra att rida i hagarna i sommar och vintras skottade vi upp en plan som var helt ok att rida på! Så det är ganska bra ändå! (Även om en riktig ridbana hade gjort bilden komplett!) =) Trivs verkligen där vi står nu!!

Några bilder från dagens runda:




Sen så märkte jag att dessa små kryp börjar komma fram. Vet ni vad de kallas??



Älgflugor! Usch och fy!
(ja, jag såg själv att sadeln var lite väl skitig så det fick bli smörjning av den och tränset idag) =)

 

Kommentarer
Postat av: Emma

Fy! Hatar de vidriga krypen- huuuh!!! :/

Mysig det ser ut annars :)



Kram

2009-08-14 @ 18:59:05
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Anna Nämd

Ha ha! Kommer ihåg när Emmas totto fick en under sadeln, helt knäpp vart den totton...Älgfluga alltså!/ A

2009-08-14 @ 21:45:52
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/
Postat av: vicky

Såg huset i tidningen! Köp!!!!!! Kommer bli kanonfint!

2009-08-15 @ 18:29:56
Postat av: Jessica

Emma: Ja, de är hemska! Går knappt att döda heller! De bara kryper in i pälsen, snabbt som attan, och går knappt att få tag på! Usch! Kram



Anna: Kommer ihåg när Emma berättade om det. Var nog första gången jag hörde talas om de små vidriga krypen!



Vicky: Visst var det mysigt! Men det blir nog lite för mycket jobb åt oss. Har siktat in oss på ett annat nu. Tyvärr ingen gård, men ok annars!

2009-08-16 @ 16:17:30

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0