Blandad kompott...

Som jag skrev i det förra inlägget så startade skolan i måndags och det med besked! Har redan hunnit med föreläsning, seminarium, massa inläsningslitteratur mm. Ser inte heller ut som att det kommer att lugna ner sig framöver! Blir nog en tuff termin! Men ändå rolig, har bland annat en hel del praktik!

Nog om det, detta är ju tänkt som en hästblogg även om det blir en hel del om både det ena och det andra ibland! Nu när Regina har åkt och det har varit så mycket i skolan så har det faktiskt inte blivit så mycket tid tillbringad i stallet. Förutom det dagliga stallpysslet så har det enbart varit lite allmän skötsel av Silvia. Får se om det kanske blir lite tömkörning med henne i morgon, det beror lite på. Har spöregnat här idag och om det gör det i morgon också så får hon nog allt vänta ytterligare en dag eller två! =) Känner ingen stress med henne!

Kan även meddela att magen växer och växer! Fattar inte, mina fötter börjar försvinna!

 

Kommentarer
Postat av: Marit

Lite tur ändå att du bara har en häst nu när det är slutklämmen på plugget:) Skönt att du förhoppningsvis hinner klart med det innan bebis kikar fram...Kram kram!

2009-08-26 @ 22:54:15
URL: http://dressyrwelsh.zoomin.se
Postat av: Emma

Ojojoj... Ska bli spännande att se magen när jag kommer hem!

Hoppas att sista terminen går bra åt dig & att bebis vill stanna kvar i magen tills mammsen har pluggat klart ;)



Kram

2009-08-27 @ 13:39:33
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Kul att bäbis växer och att pluggandet rullar på. Själv är jag hemskt sugen på att ta en lektion till för dig nångång snart om du orkar och har tid?



Red i dressyrsadeln idag och Helge var underbart duktig så jag är på rosa moln just nu =) Skulle du råka höra att det finns nån plats över på Göran eller Nina träning får du gärna höra av dig också. Ha det så bra!

2009-08-27 @ 17:23:59
Postat av: Anonym

Hi hi, vilken skön bild!

kram kram

2009-08-27 @ 21:42:54
Postat av: Jessica

Marit: Ja det är nog lite tur att jag endast har Silvia nu. Lär ju bara bli större och större from nu och det hade nog blivit lite påfrestande till slut om Regina hade varit kvar! Men jag saknar henne också... Håll tummarna att jag hinner klart! =) Kram



Emma: Hihi, den kommer nog att ha växt en hel del till tills dess! Tycker att den växer varje dag nu!! Mmm, hoppas också att jag hinner klart! Håll tummarna för det! =) Kram



S: Svarar på din blogg! =) Men det ska nog gå bra! =)



?: Hehe, snart är nog fötterna borta helt! =)

2009-08-28 @ 13:37:04
Postat av: Natalja

Ha ha, det var jag som var ?

Glömde visst fylla i namnet : o

2009-08-28 @ 15:53:56
URL: http://latin.bloggagratis.se/
Postat av: Maria

Oj oj oj! =D

2009-09-05 @ 17:12:46
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0