Dags för vila...

Vad kul att ni tycker till om vem ni vill se på film!! Det verkar ju finnas lite intresse så någon film kommer att dyka upp här, det lovar jag! Just nu står det 4 - 3 mellan Totte och Regina så det lutar åt att det blir Totte som blir först ut! Sen får vi se vad som händer med filmer på de andra två! ; )

Regina har skött sig riktigt bra hela veckan så idag blir det vilodag. Funderar även på om hon ska få det i morgon också, hon såg så trött ut efter gårdagens pass så jag tror hon behöver ett par dagar att ta igen sig på. Jag fick order av Nina att nöta på den här veckan och jag tycker att det har gett resultat så nu är det dags för återhämtning.

I går fick Regina även göra något som hon inte gjort på ett bra tag, nämligen hoppa! Det var min snälla syster som kom hit och fick vara testpilot! Hon red henne jättebra och förutom några första vingliga språng så hoppade hon riktigt bra! Det blev dock bara ett par, ganska låga hinder, ville ju bara se hur hon betedde sig. Men som sagt så hoppade hon fint efter några språng och syrran var jätteduktig!

Nu när Regina får vara ledig så blir även jag ledig så då får jag passa på att göra lite annat kul! Tänkte åka och hälsa på mamma idag, är inte så ofta jag hinner åka dit. Mamma har varit ett stort stöd under mina hästår, speciellt under Totte-tiden. Tack mamsen! Där finns även filmerna på Totte så vi får se vad jag har med mig hem... =)



Apropå något helt annat, snart är det jordgubbstider igen!! =)

Kommentarer
Postat av: Aramis

Mums med solvarma jordgubbar :) Lääängtar! Ja men visst är det nödvändigt med vilodagar! Både för två- och fyrbenta. Ha en härlig dag hos mamsen. Nu ser jag fram emot film snart :) Kram kram

2009-04-19 @ 15:56:19
URL: http://aramise.bloggagratis.se
Postat av: Marit

Skönt med lite vila det behöver både häst & ryttare:)



Vad bra med en syster som kan hoppa Regina, är nog jättebra för dem!

2009-04-19 @ 16:31:25
URL: http://dressyrwelsh.zoomin.se
Postat av: Gitte

Härligt med jordgubbar och hoppning. Jag har anmält mig till en vild tävling i helgen. Ska delta i samma klass som min kompis 8-åriga dotter. 50 cm Clear Round :)

2009-04-20 @ 22:11:38
URL: http://www.nissebus.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0