Sol och lera...

Vad jag älskar det här vädret!!! Bort med snön och hit med sol och värme!! Idag kunde jag bara inte rida inne, jag behövde verkligen en tur ute i solen och jag tror att det även uppskattades av Regina. 

Tänk, den här bilden tog jag den 27 mars, ca 1,5 vecka sedan alltså...




Såhär ser samma plats ut idag:


En hel del vatten som ni ser och jag som har slarvat bort mina gummistövlar! Kan säga att man blir ganska blöt om fötterna när hästarna ska ledas in...

Idag på ridturen så hade även en forsande bäck bildats mitt över ridstigen. Förberedde mig när jag såg den att det nog skulle ta ett tag att få över Regina. Men efter en kort tvekan så gick hon över utan problem! Duktig tjej! När vi kom tillbaka så blev det dock spolspiltan. Leriga ben! 


Men vad spelar lera för roll när det är sol och varmt! Nu börjar även utebanorna kika fram så där får det nog bli något pass nu i veckan.

Har även varit i Bonäs och pysslat med den här fina tjejen:




Har haft en riktigt mysig stalldag med andra ord!


Kommentarer
Postat av: Mia

Fina kort på Silvia! Hon har blivit en liten "tiggis" när jag kommer, har nog råkat gett henne en och annan morot=)

2009-04-06 @ 20:48:51
URL: http://lillymia.blogg.se/
Postat av: Natalja

Oj, nu är snön på väg bort även hos dig, härligt!!



kram

2009-04-06 @ 22:04:43
URL: http://latin.bloggagratis.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG

Gud vad söt häst! :D

2009-04-07 @ 17:43:08
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0