Ny sko och en andraplacering!

Nu sitter äntligen en ny sko på Reginas hov! Dock så är jag lite oroad då den var en (eller två?) nummer för stor eftersom hovslagaren hade slut på lagret med vinterskor (japp, Regina har fortfarande vinterskor på sig och snö ligger fortfarande kvar i skogen). Så nu ska jag gå och vara lite smånervös att hon ska trampa sig eller trampa av den nya skon...

Får hoppas att min hovslagare kan planera in en omskoning till sommarskor inom ett par veckor så att jag kan pusta ut igen. Orkar inte med något mera krångel nu!! Man lägger ner så mycket tid på hästarna i vanliga fall men med lite krångel här och där så fördubblas den tiden lätt! (Om ni tycker att jag överdriver nu så kan jag säga att det är mer krångel som står på min lista just nu än det jag tagit upp här).

Över till något roligare! Jajje kom 2:a igår! Han och hans tränare Åsa som även körde var superduktiga! Grattis, grattis!


Min sambo med sin Jajje 

Kommentarer
Postat av: Susanna

Grattis till andraplatsen för travisen =) Nej har inte haft möjlighet att rida mer än. Gör det ju inte själv av nån anledning ;) Ska nog rida en sväng imorn om eliana följer annars får Lena hålla koll från huset när jag rider i hagen =)

2009-04-23 @ 12:16:40
URL: http://sannaaah.blogg.se/
Postat av: Marit

Har oxå varit med om att en sko gått av, men då har den varit väldigt nött. Har oxå vinterskor + broddar & sulor kvar...Ivan får nog inte sommarskor förrän i början av juni då jag inte gärna skor om honom för tidigt då han är lite trixig att sko. Men skor som skor... Hoppas Reginas sitter kvar nu och att det går bra på Ninaträningen till veckan. Min träning idag gick bra, ska uppdatera bloggen till kvällen. Nu ska jag gå ut i solen och sova en liten stund, är helt slut efter att ha jobbat 8 av 9 nätter och alldeles för lite sömn på grund av dessa hästar och träningar :)

2009-04-23 @ 13:06:57
URL: http://dressyrwelsh.zoomin.se
Postat av: Natalja

Åh!! Grattis Jajje!!



Här nere i söder har vi samma skor året om, ja Latin har aldrig ens haft snösulor!!

Hoppar du löser dina krångel på bästa sätt. Kramis

2009-04-23 @ 20:37:33
URL: http://latin.bloggagratis.se/
Postat av: Emma

Åhh, vad kul!!! Vilken stjärna, med dåligt spår & allt!!!



Kram

2009-04-26 @ 19:33:43
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0