Påskledigt!

Som ni kanske märker så är det lite påskledighet som gäller här i bloggen! Kunde dock inte hålla mig borta helt! =)

Här har det varit kanonväder idag! Tyvärr har jag jobbat idag (inomhus) så jag har inte hunnit njuta så mycket av solen. Men i morse när jag var i stallet så såg jag minsann någon annan som njöt i fulla drag:


Jag kan nämna att stallkatten Sigge åmade sig så mycket att han ramlade av bilen strax efter att jag knäppt den här bilden, haha!

Med tanke på katternas kärlek till varma och goa bilar så är det kanske inte så konstigt att motorhuven brukar se ut såhär:


Det kanske inte syns så bra på bilden men det är massor med avtryck från tassar där... =) Dock så ska jag inte skylla allt på stallkatterna. Har faktiskt två små marodörer hemma också som nog kan betraktas som medbrottslingar. =)

 
Zlatan och Telma

Fortsatt trevlig helg på er!!

Kommentarer
Postat av: Marit

Har oxå lite Påskledigt...från allt! Ivan är lite snorig så han ska nog bara skrittas några dagar, annars hade jag tänkt rida en liten klubbtävling på måndag men det är onödigt. Göran kommer till helgen så det är bättre vi kan vara med då! Ivan är stor och grov, men som ett fullblod jämfört med de riktiga cobhingstarna =) Maxe är mer som en ridponny men han är bara 3 än, få se var han slutar. Härligt ändå med fint väder, hoppas du hinner njuta lite av solen! Fina katter! Förstår att de njuter nu i solen:)Ha de! Kram

2009-04-11 @ 22:08:00
URL: http://dressyrwelsh.zoomin.se
Postat av: vicky

tvättade bilen förra helgen och katterna var där innan den ens hade torkat! Hopplösa!

2009-04-12 @ 09:29:41
Postat av: Aramis

Vad vore stallet utan stallkatterna :) De är så mysiga och hemtrevliga! Fortsatt glad påsk :) Kram

2009-04-12 @ 12:25:57
URL: http://aramise.bloggagratis.se
Postat av: Natalja

Hi hi, vi har också en stallkatt som gärna värmer tassarna på bilen. Hon är bra att ha även om hon inte alltid lyckas ta alla stallmöss.



Glad Fortsättning, Kram

2009-04-12 @ 15:08:29
URL: http://latin.bloggagratis.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0