Oturen fortsätter...

Ja, man kan väl inte säga att jag har haft världens bästa dag idag heller... Regina gick det inte bra med, unghästen flög jag av så det visslade om det och Silvia var inte riktigt hundra idag. Hon var svullen på ganascherna, någon som vet vad det kan vara?? Det första jag tänkte på när jag såg det var getingstick då hon hade som två "bulor" mitt på ganaschen. Men när jag kollade på andra sidan så var hon svullen där med. Hon verkade dock inte ha några problem med att svälja så svullnaden gick nog inte så långt och hon var pigg och glad. Fick även besked nyss att hon åt och verkade må bra. Men konstigt ändå...

Dagens ljuspunkt var de minuter som jag fick sitta på Mirre! Det var bland andra honom och hans matte som jag hjälpte lite från backen idag. Dock så kunde jag inte låta bli att sitta upp på honom en stund! =) Han är så himla trevlig att rida och vi känner varandra så bra, han och jag. Fina, fina Mirre!

 
Foto: Susanna Kans

Äh, jag ska inte klaga. Ibland går det ens väg, ibland inte... Sen finns det ju de stackare som har det värre! Som stackars Natalja som brutit benet till exempel. Så illa gick det som tur var inte när jag flög av idag! Man får vara glad för det lilla!

Kommentarer
Postat av: Marit

Usch vilken otur du har haft nu, hoppas det går bättre imorgon på träningen! Kram

2009-04-13 @ 20:51:42
URL: http://dressyrwelsh.zoomin.se
Postat av: Susanna

Så typiskt att han skulle beté sig som ett as just idag =( Tror ingen hade klarat sitta kvar i de där krumsprången. Tack för hjälpen från marken iaf =)

2009-04-13 @ 21:11:03
URL: http://sannaaah.blogg.se/
Postat av: Emma

Ajaj...

Hoppas att du inte har gjort illa dig!?

Skumt med Silvia... Hoppas att svullnaden går ner av sig självt!

Kram

2009-04-13 @ 21:31:25
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ingen fara alls! Jag tyckte jag fick jättebra hjälp från backen. Det får vi ta mer sen när jag fått igång honom mera (och när Eliana har kommit hem och travat på honom haha). Fick en hel del att tänka på så jag är supernöjd ändå! Kram

2009-04-13 @ 21:32:24
Postat av: Aramis

USss, det var då värst vilken osispåsk :( Men om det tröstar något så ska du veta att efter regn kommer alltid solsken :) Och det kan ju bara bli bättre nu :) Kram kram

2009-04-13 @ 22:45:47
URL: http://aramise.bloggagratis.se
Postat av: Marianne

Jag håller tummarna för träningen i morgon! Stackars dig.

2009-04-14 @ 18:38:11

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0