Lyckad träning!

Å, vad glad jag är!! Träningen idag gick jättebra! Regina skötte sig strålande nästan hela passet och jag fick massor med bra instruktioner. Många handlade om min sits och varje gång som Nina sa något om sitsen/hjälperna så förstod jag exakt hur hon menade. Det svåra är bara att få till allting även utan hjälp från backen... Bland annat så skulle jag börja använda magmusklerna lite mer! Haha, får hoppas att jag har några där någonstans! =)

Fick även massor med positiv respons från ett flertal personer som kollat på lektionen, de flesta handlade om att Regina såg så fin ut! Jag blir så glad!!! 

Jag passade även på att fråga Nina om vad hon tyckte om hästen. Hon sa att hon tyckte att Regina hade tre riktigt bra gångarter, sedan är det såklart en tidsfråga att se hur långt hon går och hur mycket hon är villig att arbeta. Men hon tyckte i alla fall att jag skulle fortsätta att jobba med henne ett tag till för att se hur hon utvecklas.

Ikväll kommer jag att somna med ett leende på läpparna!


Foto: Stina Ahlenius

Kommentarer
Postat av: Marianne

Stort grattis duktiga du!!

2009-04-27 @ 19:13:31
Postat av: Emma

Vad roligt!!! :o)



Kram

2009-04-27 @ 20:51:10
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Aramis

Åååh så härligt! Känslan är oslagbar efter ett lyckat ridpass! Så kul :) Skulle vara så roligt se henne på video :) Kram kram

2009-04-27 @ 20:55:14
URL: http://aramise.bloggagratis.se
Postat av: Natalja

Åhh! Va roligt!! Hoppas du får uppleva många fler såna träningspass!! Kram kram

2009-04-27 @ 21:06:18
Postat av: Anonym

Kul att det gick bra!!!

2009-04-27 @ 21:29:21
Postat av: vicky

Fan va kul! Carismo gick också riktigt bra! Visst kommer du och Silvia på löshoppning på onsdag?

2009-04-27 @ 21:49:03
Postat av: Victoria

Ni är jätteduktiga,kämpa på ;) Blir så avis.. jag vill också träna...

2009-04-28 @ 10:25:13
URL: http://viccis.blogspot.com
Postat av: Marit

Skoj! Kul att nina gillar henne, nu är det bara att rida på du ska se att det har lossnat! Kram

2009-04-28 @ 13:30:57
URL: http://dressyrwelsh.zoomin.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0