Beröm!

Jag vet inte riktigt vad det är med den här dagen men hur som helst så har Regina fått massor med beröm idag!!!

- Det började med att hovslagaren som slog på skon tyckte att hon blivit så fin i kroppen och att hon "rest upp" sig och faktiskt såg större ut!

- Sedan när jag ridit fick jag flera kommentarer om att hon är en sådan fin häst och att hon rör sig så bra!

- Slutligen så fick jag även höra att en tjej och hennes mormor hade kollat på henne i boxen idag och tyckt att hon var en sån fin häst!!!

Självklart så fick hon även beröm av mig för hon skötte sig faktiskt riktigt bra idag! Det börjar gå framåt...

Jag hoppas att Regina tog åt sig av allt beröm men jag kan säga att en annan som verkligen blir glad är jag!


Foto: Stina Ahlenius

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad roligt med både Jajje & Regina! :o)



Kram kram

2009-04-23 @ 20:54:04
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Regina är en otroligt fin häst och du är en otroligt duktig ryttarinna...så ni kommer nog bli oslagbara till slut. ;)

2009-04-23 @ 21:27:21
Postat av: Marit

Åh vad roligt!!! :)

2009-04-24 @ 12:00:57
URL: http://dressyrwelsh.zoomin.se
Postat av: Aramis

Ja men hon ÄR ju supersnygg! Skulle vara så roligt att se henne "live" på videolänk :) Så härligt att du får så mycket beröm - man blir så glad av det! Kram kram

2009-04-24 @ 20:31:39
URL: http://aramise.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0