Ännu ett städryck!

Efter att ha fått upp ångan under städdagen igår så fortsatte jag i samma takt idag, fast i stall nr. 2. Har snyggat till på höskullen, i hörummet, sopat upp lite löv på gårdsplanen och städat i sadel/foderkammaren. Silvia fick sig även en rejäl rykt. Känns lite som att jag inte hinner göra allt som jag vill göra med henne just nu men hon är ju bara 2 år så det är ingen brådska egentligen... Får se om jag hinner tömköra vid några tillfällen innan det är dags för bete, det hade varit bra...
 
Nu ska jag plugga lite innan det är dags för nästa stall och Nina-träning!


Än så länge har i alla fall allting gått superbra med Silvia. Hon är en sådan cool tjej!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0