Snart hästlös...

Jag läste precis ett mail. Det verkar som att det kommer att lösa sig med Regina på allra bästa sätt. Det känns verkligen superbra men samtidigt lite sorgligt. Jag tycker ju väldigt mycket om hästen även om jag känner att jag kanske inte är rätt ryttare för henne. Så snart står jag nog hästlös... DET känns hemskt men jag får hoppas att det istället öppnar andra dörrar. Vi får se vad som händer... Fast jag har ju en häst kvar - Silvia. Men det dröjer ett tag innan jag kan rida på henne.

Så vi får se vad jag ska göra med min tid nu framöver. Kanske ha lite dressyrkurser? Eller kanske leta efter en egen häst? Eller rida andras hästar?


Jag och Regina
Foto: Björn Carlsson


Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt att det verkar lösa sig bra med Regina. Du får ju behålla hästkontakten genom lilla Silvia iaf. Finns säker någon som vill ha hjälp med rdinigen oxå, så duktig som du är. Jag har ev hittat en jätte fin häst som jag ska börja rida lite. Ska träffa matte någon dag och diskutera lite mer. Jag hoppas att det blir så! :o)



Kram

2008-11-24 @ 14:44:29
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Marit Andersson

Hej!

Synd att du blev "hästlös"... men du har ju unghästen och tiden går otroligt fort! Snart är du i full gång med henne! Tyckte nyss att min var 2 år och han blir 5 år nu.... det är ju otroligt skoj med unghästar också om man har dem från början och får forma dem lite som man själv vill. Lycka till!

2008-11-25 @ 20:14:14
URL: http://dressyrwelsh.zoomin.se
Postat av: Pernilla

Har du inte Mirre kvar? // Pernilla

2008-12-10 @ 18:07:06
URL: http://pernillaakesson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0