Beslut...

Jag har tagit ett beslut. Jag ska sluta rida Regina. Som jag sagt tidigare så är jag osäker på om hon är lämpad för dressyr. Möjligtvis att hon kanske hade blivit en trevlig dressyrhäst efter en hel del tid, arbete och ansträngning men om så är fallet får någon annan ta reda på.

Om hon då förmodligen inte är någon dressyrhäst och då hon definitivt inte är någon promenadhäst så återstår det att se om hon är någon hopphäst. Det kan ju tänkas att det är hennes grej! Jag tänkte ta hit syrran för att hon ska agera försökskanin, hon är ju en sån som hoppar upp på vilken häst som helst så det ska bli spännande! Vi får se när det blir av! Regina har ju faktiskt varit på utbildning i ett hoppstall i ett halvår så hon borde ju ha blivit lite hoppad iaf...

Självklart så kommer jag att fortsätta rida henne tills hon hamnar hos någon ny ryttare, men till en början så får hon en vilovecka nu. Jag känner att jag måste ladda lite batterier och det behöver säkert hon också.



Foto: Erik Gölén


Kommentarer
Postat av: Emma

Tråkigt!

Men jag antar att det är ett noga övervägt beslut, så det är nog det rätta trots allt...

Får väl hoppas att lilla Silvia blir din nya stora stjärna då :o)

För du fortsätter väl med henne va?



Kram kram

2008-11-17 @ 20:50:53
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Ska du rida Mirre igen då eller vad/vem ska du ta dig an nu =) Silvia?!

Kram

2008-11-18 @ 09:11:39
URL: http://mondaygirl.se
Postat av: Sus

Du kan få prova Helge sen tills det är dags att rida in Silvia =) Tråkigt att hon inte funkar som dressyrpoppo. Hoppas det funkar med hoppning ist.

2008-11-18 @ 10:54:45
URL: http://sannaaah.blogg.se/
Postat av: vicky

Rätt beslut tror jag! Men du måste ju ha nåt annat att rida på, det är ju ett år kvar innan du kan rida på Silvia och minst 2 år innan du kan rida "på riktigt" Du får helt enkelt köpa en häst!! Ses på torsdag, då ska vi kolla hoppteknik!

2008-11-18 @ 19:52:34
Postat av: Maria

Tråkigt!! Men jag förstår att du tröttnat...

2008-11-18 @ 20:05:09
URL: http://lillymia.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0