Duktig häst!

Jag har känt det här på mig. När jag väl bestämt mig att sluta rida Regina så sköter hon sig självklart bara bättre och bättre. Igår blev det ett kort tömkörningspass och hon var hur lugn, snäll och duktig som helst. Reggie blev longerad samtidigt och hon var helt galen, inte ofta som Regina är den lugnaste och snällaste men igår var det så... I dag blir det vila och i morgon åker jag till ridhus för ett dressyrpass. Ska bli spännande att se om hon fortsätter att sköta sig bra, då kommer jag säkert att börja vela igen... Men nu är det för sent att ångra sig... Och som jag skrev i ett tidigare inlägg så tror jag att jag tagit rätt beslut. Men velJessica kommer nog att kastas mellan att tycka så och att ångra sig ända tills att lilla damen har åkt iväg...

Har funderat på hur jag ska göra med bloggen när jag inte har någon häst att rida regelbundet som jag kan berätta om. Vad ska jag skriva om då?? Självklart kan jag skriva om jag tränar någon annans häst och så kan jag ju skriva om vad jag gör med Silvia även om det inte är så mycket än. Men sen då? Vad tycker ni att jag ska skriva om?? Är det något speciellt som ni vill läsa om? Klicka på kommentarer till det här inlägget och skriv vad ni vill läsa om i bloggen... Ge mig lite tips!!

Ha en trevlig helg!


Jag och Mirre
Foto: Susanna

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0