Löshoppning...

Den här veckan har det varit ganska lugnt på hästfronten. Regina vilar ju och jag har varit sjuk. Men igår blev det i alla fall en liten tur med Silvia. Jag och Vicky åkte med småhästarna till ridhus för att löshoppa. Det här var tredje gången vi åkte iväg och det märktes att de börjar bli lite vana med vad som ska hända. Båda gick raka vägen in i transporten (fast de har faktiskt varit duktiga varje gång). Dock så var det första gången som vi satte upp en riktig löshoppningsbana. Men det var verkligen inga problem alls! Ni kanske minns att jag skrev att de stod som förstenade första gången som de kom in i ridhuset men den här gången tog de för sig direkt när vi släppte dem och började springa. De små hindren vi satte upp var heller inga problem. De tittade lite på dem de första gångerna men sen funderade de inte ens utan bara skuttade över dem. De är så duktiga!!

Hade tänkt ta med kameran men den glömde jag tyvärr. Försökte knäppa med mobilen men det blev inte så bra. Så tyvärr får ni inga bilder... Ska försöka komma ihåg den nästa gång vi åker iväg!

Vad gäller mina Görantider så är de nu bokade. Lite tråkigt att inte vara med själv men jag och Kristofer åker bort och det är ju trevligt det med! Kan ju inte bara spendera tid med hästarna, sambon måste få sin del han också! =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Blev riktigt impad idag när din sambo kom till stallet och mockade och fixade! Inte illa!

2008-11-22 @ 14:17:30
URL: http://lillymia.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0