Jay Jay Okocha...

Det finns en häst som jag inte har presenterat än i bloggen. Det är min sambos travhäst Jay Jay Okocha (kallas Jajje). Han är en riktigt duktig travare som har vunnit en hel del lopp. Kristofer brukar alltid åka och kolla på honom när han startar vilket är ganska ofta under sommarhalvåret. Jag brukar faktiskt också följa med ibland... Nu har Jajje dock haft vila och tävlingsuppehåll. Därför bestämde sig Kristofer tillsammans med två till av ägarna att de skulle åka till Östersund (där Jajje står) idag för att hälsa på honom och klappa honom lite och ge honom morötter! 65 mil på en dag för att ge en häst morötter!! Det kallar jag hängivenhet... 


1. Åsa och Jajje
2. Jag har faktiskt ridit på stjärnan en gång... =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är han värd! Så duktig som han är :o)

Fast ganska dyra morötter som reser så långt ;o)

2008-11-29 @ 13:11:01
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0