Dagens hästeri...

Idag har jag och Vicky återigen varit iväg med unghästarna till ridhus och återigen så glömde jag kameran.

Hästarna var hursomhelst jätteduktiga! Idag var Silvia tom lite laddad i början! Det blev vanlig löshoppning idag också, enda skillnaden från sist var väl att vi la upp ett litet räcke istället för kryss. Men det gick bra det med!

Än så länge så har de haft stöd av varandra då vi åker med dem i samma transport och även löshoppar dem samtidigt men nästa gång tänkte vi prova att ta dem en och en. Ska bli spännande att se hur de reagerar...


Regina rider jag ju också på forfarande och hon har varit minst sagt pigg efter den lilla vilan. Har nog aldrig sett henne så pigg faktiskt! Nu är det ju lite halvhårt i backen men det går inte att se som ett hinder, Regina skulle nog få spel om hon fick lov att ta det lugnt en endaste dag till! Idag blev det iaf tömkörning. Efter ett antal varv i full galopp och med en massa brallar så lugnade hon dock ner sig lite och började jobba på ganska bra. Hoppas att hon behåller det lugnet tills i morgon då vi ska ut på en liten ridtur...



Vad liten Silvia såg ut här!
Har för mig att bilden är tagen någongång i våras...


Kommentarer
Postat av: Maria

Va liten och söt hon ser ut på kortet!

2008-11-27 @ 22:10:36
URL: http://lillymia.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0