Bo Tibblinträningen...

Snacka om att man blev inspirerad (och avundsjuk) på Bo Tibblinträningen som var igår! Jag var på plats på Sveden igår och det var verkligen bra! För det första så var det jättekul att se alla fina hästar som var med, speciellt en smälte mitt (och förmodligen allas) hjärta. Till och med Bosse sa att han ville ta med den hem! För det andra så fick man en hel del råd och tips om saker som man kan tänka på när man rider själv. Och för det tredje så var det otroligt bra lektioner överlag. Det var lugnt, sansat, inget bråk med någon häst överhuvudtaget och alla hästar växte och blev bättre efter lektionens gång.  

Så nu är jag superridsugen! Dock så vet jag inte än om det är Regina som jag ska satsa på eller hur jag ska göra. Jag pratade lite med Göran om Regina i helgen. Men det kan jag berätta mer om en annan gång... Hur som helst så ska jag i alla fall åka och kolla tänderna på henne i morgon. Ska bli spännande att se hur det går och att höra vad Nino säger om hur det ser ut. Jag berättar efteråt hur det gick såklart!


Bo Tibblin
Bildkälla


Förresten, nu ligger bloggen som länk på Mora RK:s hemsida så nu kan ni klicka er hit genom den! Om några nya läsare har kommit hit genom den (eller på något annat sätt) så önskar jag er välkomna! Det är bara att lämna en kommentar om ni har någon fråga, något förslag till bloggen eller bara vill kommentera något inlägg. Eller så kan ni maila mig på [email protected].  

Kommentarer
Postat av: Emma

Alltid kul att titta på fina hästar!

Hoppas att det går bra på kliniken med Regina :o)



Kram

2008-11-10 @ 12:12:45
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: iana

Vad kul!!

Du är så duktig på att skriva inspirerande, så det var smart av dem!! :)

Kram

2008-11-10 @ 12:43:35
URL: http://snostjerna.blogg.se/
Postat av: Maria

Hoppas det går bra hos "tandläkaren"! Tips - kolla Marits blogg: dressyrwelsh.zoomin.se

2008-11-10 @ 20:59:01
Postat av: Susanna

Vill du inte satsa på Regina så har ju jag lilla Helge som är ridbar om några månader med ett steg som inte är av denna värld ;P

Kul att titta på den träningen! Såg att både Annicas och Ankis (spec Ankis) hästar var jättefina i tidningen.Ha det fint!

2008-11-11 @ 20:27:26
URL: http://sannaaah.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0