Anmälda till tävlingar!

Efter tävlingen har W känts riktigt fin! Har hunnit med en uteritt på kandar (inga problem alls med kandaret, W kändes som att hon alltid gått på det, hoppas att det fortsätter så på känsliga damen), ett trevligt dressyrpass och en vilodag.

Idag har vädret äntligen blivit bättre efter allt regnande så idag känner jag mig riktigt taggad för en ridtur! Tyvärr blir det ingen ridning i helgen då jag är bortrest, kommer få abstinens, men kanske ägarinnan passar på då att ge sig ut på en liten tur på "gamla" hopphästen?! ;)

Hur som helst kanske en lite lugnare helg behövs inför kommande månader för nu ska det tränas och tävlas! Har precis anmält till två tävlingar:
- 5/5: Edsbyn, LA:3 och MsvC:2.
- 17/5: Insjön, MsvC:2.
Då har vi två tävlingar på oss att kvala till MsvB och det finns samtidigt tid att befästa bytena och slipa på formen! Sen hoppas jag att nästa tävling blir en start i just MsvB!!

 


Kommentarer
Postat av: vicky

Härligt att du är på gång! Kanske blir ett div I lag nån gång igen!

2012-04-12 @ 21:48:00

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0