Tävla eller inte?

Just nu har jag lite beslutsångest. Wadesch ägarinna Tin har sett ut en liten tävling till oss. Det är en lokal tävling inom rimligt avstånd (9 mil = nära). Klasserna för oss skulle väl isåfall vara LB:1 och LA:1 (tror jag att det var). Frågan är om vi är redo för tävling än? Vissa pass går hon verkligen jättebra men andra pass är det lite mer si och så... Visst kan träningen alltid gå lite upp och ner men frågan är om vi är redo för tävling? Jag är ju en sådan som verkligen vill att allting ska fungera toppen hemma innan jag ger mig ut på tävlingsbanorna.

Jag får nog helt enkelt ta och rida igenom programmen till veckan så får vi se hur det känns. =)


Måste ta en ny bild på W. Hon har verkligen börjat muskla på sig nu! Det har nog hänt lite sen denna bild...


Kommentarer
Postat av: Marit

Klart du ska tävla!! :) Lycka till med huset! Kram

2011-03-08 @ 23:20:44
URL: http://dressyrwelsh.zoomin.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0