Svar

Svarar på förra inläggets kommentarer här! =)

Anonym: Jag har ridit saluhästen någon gång men det var ganska länge sedan... Men jag har sett den en del och det är en mycket lydig och trevlig häst, startad Msv och segrar till LA. Synd (eller visserligen kul för dig, haha) att du har stallet fullt!

Marit: Ja, visst är det kul att se saluhästar! Bilder på mig och Wadesch och eventuellt en film på mig och Helge kommer att dyka upp här inom kort! Håll utkik! =)

Susanna: Vill gärna se, men frågan är om jag vågar lägga ut det här haha! Antar att det är från något av de första passen? 

Kommentarer
Postat av: vicky

Oj va jag anonym!

2010-11-10 @ 12:55:24
URL: http://vickyp.blogg.se/
Postat av: vicky

ridbyxor finns, hjälm beror på stl, shortchaps ja, ridskor beror på stl! hör av dej så kan jag plocka fram efter helgen!

2010-11-10 @ 19:19:50

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0