I tömmarna

Idag blev det ett tömkörningspass med Silvia. Måste säga att hon skötte sig strålande! Det blev ett skritt och travpass och idag var hon väldigt lugn samtidigt som hon hade väldigt bra bjudning - en mycket bra kombination! Då får hon bra driv i steget och får en fin form naturligt samtidigt som hon vilar på steget och lyssnar in mig. Kul!

I morgon blir det uppsittning igen!


Att ta bilder samtidigt som man tömkör ger inte det bästa resultatet... Men bjussar ändå på en som jag tog idag: Silvia in action (i skritt)! 


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för kommentaren! Du har ju helt rätt i att det är kul att tävla och att det blir en erfarenhet för Reggie & mig så jag behöver inte ta det så allvarligt! Bara göra mitt bästa =). Siliva är sååå fin! Kramiz

2010-05-15 @ 10:36:30
URL: http://lillymia.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0