Några länkar...

Jag tänkte att det vore kul att ha lite länkar till andra hästbloggar här på min blogg. Hittills så har jag fått kommentarer här på sidan från två andra hästbloggare så jag börjar med att länka till dem!

Eftersom jag tycker att det är så roligt med kommentarer så tänkte jag att alla som kommenterar min blogg vid minst två tillfällen samt har en hästblogg kommer att bli länkade dels i ett inlägg, dels hamna i länklistan.

Hur låter det?

De två första bloggarna:


Aramis, Rigoletto & jag - betraktelser från dressyrens värld


Dressyrwelsh.zoomin.se



För övrigt så kan jag berätta att Regina skötte sig bra även idag när jag red på "ridbanan", det kändes som att vi hade kommit ett steg till vilket var jättekul!



Regina med gamla täcket, inte så pjåkigt det heller.
(Idag har det kommit ännu mera snö!!)

Kommentarer
Postat av: Natalja

Min hästblogg får du gärna länka till : )

2009-03-02 @ 15:20:35
URL: http://latin.bloggagratis.se/
Postat av: ylle

Hej!



Hittade till Dig via Aramis blogg! Kul att hitta flera hästbloggare! Jag är så avundsjuk på er som rider och tränar, själv rider jag inte längre, men har tre små ponnier (tjaa, en är ju faktiskt islänning) som jag älskar och skriver om i min blogg. Utan häst skulle jag inte överleva! Det ska bli kul att följa er framöver!!!! hälsningar Ylle

2009-03-11 @ 07:50:18
URL: http://ponnyflickornasblogg.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0