På plus igen...

Ägaren: Nu har jag goda nyheter! =)

Idag blev det ett tömkörningspass med Regina. Satte fast tömmarna Brink-style. Det passade damen alldeles ypperligt för så lugn och avspänd har jag nog aldrig sett henne i jobb! Gick att reglera traven, galoppen var riktigt fin och framförallt - hon verkade så nöjd och tillfreds! Det ska vi göra om!

Har även lite mer beröm att ge Regina. Det är flera i stallet som har kommenterat hur snäll hon är! Och det är sant, hon har varit otroligt snäll och tillgiven att hantera! Så hon verkar i alla fall vara tillfreds i nya stallet!

Kanske borde skriva ett par rader om unghästen också så att ni inte tror att jag glömt bort henne! =) I morse pysslade jag lite med henne, fick bort en hel del päls, hon fäller som bara den!


Silvia.
Det börjar bli dags att trimma den långa manen. Men inte riktigt än, den kanske gör någon nytta mot flugorna i sommar på betet.


Sen så har jag även en liten fråga till er läsare: Är det något speciellt som ni skulle vilja läsa om här i bloggen? Något som ni tycker att jag borde ta upp eller något som ni vill fråga? Det är bara att ni lämnar en kommentar om ni har några önskemål! Jag vill även ha fler tips på bra hästbloggar! =)

Kommentarer
Postat av: Marit

Alltid kul med dina tips i bloggen såna kan man aldrig få för mycket av!



Du får gärna komma och kika på hundvalparna i sommar (om det blir några), Golden är perfekta hästhundar! Tror din sambo blir övertygad bara han ser dem...och katterna är väl det minsta problemet. De brukar snart acceptera varandra;-)



Lycka till på kursen till helgen! Jag åker gärna till Mora och tränar för Göran någon gång ifall ni behöver reserver. Bra med miljöträning för min pålle bara det inte krockar med något annat.

2009-03-31 @ 15:04:52
URL: http://dressyrwelsh.zoomin.se
Postat av: Natalja

Va härligt att hon jobbar så bra i tömkörning! Prova att tömköra först och rid sen. Det brukar ge bra effekt.



Unghästar får ha lång man även om de ska bli dressyrhästar : )



Kram

2009-03-31 @ 22:06:23
URL: http://latin.bloggagratis.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0